18 Kasım 2008 Salı

BİZİK...!

Artık belgeselin son aşamalarındayız.
Bu lafı çok uzun zamandır sarfediyorum farkındayım. Bunun sebebi hep bitti diye düşündüğüm noktada bir şeylerin eksik kaldığını hissetmemdi. Sonuç olarak Demirspor gibi bir camiadan ve onun taraftarının belgeselinden bahsediyoruz. Ne kadar engin bir deniz olduğu ve bizlere ne kadar malzeme sunduğu bir gerçek. Bu nedenle, "biraz daha iyi olsun, şundan da bahsedelim" fikri yüzünden bitirmeyi umduğum tarih hep ertelendi. Ama bu sefer gerçekten bitirmeye yaklaşıyoruz. Saat gece 01.00 oldu. Ben bilgisayarın başında kurguyla uğraşıyorum. Birkaç bu şekil sabahlamanın ardından artık sona erdirecek ve belgeseli müzikleri yapması için İbo'ya yollayacağım. Biraz daha sabır. Sabrederken, bu esnada, blogu takip edip, belgeselin hangi aşamalardan geçerek üretildiğini, ve bu üretim süreci içerisinde bana neler hissettirdiğini okuyup sabır sınırlarınızı biraz daha genişletebilirsiniz...

Hiç yorum yok: